Před dráhou designéra jsem od nuly vybudoval eshop s fitness výživou, kde jsem pochopil, jak se může značka díky designu a správně nastavenému marketingu prosadit. Mluvit o stejných věcech jinak než ostatní. Využít vlastní přidané hodnoty, kterou jiní jen horko těžko napodobí, odlišit se.
Věřím, že každá značka dokáže uspět, pokud v očích lidí – zákazníků vzbudí ten správný dojem důvěry. Vzhled je ukazatel, který lidem naznačí, jak moc nám na tom, co děláme vlastně záleží.
Přehledné a ve stylovém designu. Takové, které vypadají příjemně na pohled a ukotví pozornost lidí na správném místě.
Díky pochopení UX a analýzy chování zákazníků lépe odhalím slepá místa na webu.
Psychologie je klíčová k odhalení motivací a nákupních rozhodnutí cílových skupin.
Uživatelský výzkum odhalí reálné názory zákazníků na design webu, produktů a služeb.
Čím výše značky míří, tím lepší ochranu potřebují. Bez ochranné známky se časem neobejde žádná úspěšná značka.
Nehoním se za dokonalostí, klíčová je pro mě funkčnost. Na zadání pohlížím z mnoha úhlů tak, aby do sebe vše zapadlo a design splnil to, co má.
Získal jsem 1. místo za vizuální styl města Semily a ocenění za nápad, jak vylepšit módní eshop ZOOT, nebo za ideální archetyp pojišťovny Direct.
Když má každý jasno o své úloze v projektu, o tom, co do něj má přinést a jaké podklady dodat, aby výsledek uspokojil všechny zapojené strany.
Reaguji nejpozději do 2 dnů. Bude-li potřeba, převezmu iniciativu, aby projekt nestál. Termíny jsou pro mě svaté.
— Napište
Zasvěťte mě do detailů, co od spolupráce očekáváte, a brzy se vám ozvu s návrhem dalšího postupu.
— Zavolejte
Během několika minut budete vědět, na čem jste a zda se vám spolupráce vyplatí.